Polírsuli 2014.01.20. 12:18

Sikersztori

Sándor Dániel, a Polírozási Közösség egyik tagjának munkáját fogjuk most bemutatni.
Dániel a sportmotorja alkatrészeit polírozta fel egy Nr2-es alumíniumok polírozására összeállított polírszettel. Leveléből az derül ki, hogy kissé meggyűlt a baja az alkatrész lakkfelületének eltávolításával, de az eredmény önmagáért beszél.

 „Üdv!

Én motoralkatrész polírozásához vettem meg a Nr2-es szettet. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Hamarabb megvettem már az Nr1-est (acél anyagokhoz – szerk.) amivel a kipufogómat políroztam fel és az is nagyon jól teljesített. Nekem kicsit nehéz dolog volt polírozni mivel minden felületem be volt vonva egy vastag ellenálló anyaggal. Először P120-as csiszolópapírral, majd P150, P400 és P1000-es papírral csiszoltam fel a felületet. Utána mentem rá a rongykoronggal.
Üdvözlettel, Sándor Dániel”

 

 Ezúton is gratulálunk.

Mivel elküldte nekünk a munkáról készült fényképeket, jár neki az 1000 Ft értékű azonnal levásárolható ajándékutalvány, amit a webshopunkban tud beváltani.
Amennyiben Neked is van pár képed a kész munkadarabodról, ne habozz! Küld el nekünk a dolgoztam@polirsuli.hu e-mail címre, és küldjük az ajándékutalványt.

A bejegyzés trackback címe:

https://polirozas.blog.hu/api/trackback/id/tr105756302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása